//DIANrain

السلام عليكم
Hey ! Good days to you!


السلام عليكم Welcome to my journal . You've stuck in my unprivate diary. ABOUT ME?? I am who I am?? haha !!I am childish... Can be quite shy too ^▵^ I think I can be a friendly person, so we can be a good friend. Nice to meet you♣ Hope you like my online diarys♥ Wish you enjoyed my blogger♣ Follow if you like me (>.<) Have a nice day, guys! Thank you for visit my blog and being my reader...

Status : I am just simple girl with smile in every Rain!♥I Love Rain, because there's always a Rainbow after every Rain.


Click here



WARNING.!!
I'm Sorry...


Right click aren't allowed here.
Please click CTRL+C to copy and CTRL+V to past.
Thanks a lot!❤
Tagboard
Rainbow after Rain


Like Rain Like Rainbow


Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: Me


Rain's friendship














I love clouds and pretty raindrops

My Favourite Site


Click Here => | VivaLapasatu | TUMBLR |
AKU SUKA HUJAN


Aku suka hujan
Aku suka suasananya      
Aku suka percikan airnya
Aku suka wanginya rerumputan yang basah
Aku suka dinginnya
Aku suka semua hal tentang hujan
Entah mengapa!
Yang aku tau, hujan itu indah
Sejuk & tentram, mengubah hati yang risau menjadi tenang
Hujan selalu menghadirkan kedamaian
Selalu ada kisah di setiap tetes yang jatuh ke bumi
Lewat hujan, aku dapat merenungi segala isi hati
Sedih, duka, penat, risau, seakan luntur dibasahi derasnya hujan
Meski hujan turut mengalir di kedua mataku, namun aku tetap menyukai hujan!
Bila esok butiran-butiran bening itu jatuh membasahi sekelilingku lagi, aku ingin mengadahkan kepalaku ke atas
Aku ingin merasakan sejuknya air hujan, membasahi tubuh ini!
Aku ingin menampung semua butiran-butiran indah itu, di kedua telapak tanganku!
Aku ingin melihat betapa anggunnya pelangi yang hadir setelah hujan datang!
Dan yang pasti, aku ingin melewatkan semua moment indah itu…. Bersamamu!

Label:



Older Post | Newer Post