//DIANrain

السلام عليكم
Hey ! Good days to you!


السلام عليكم Welcome to my journal . You've stuck in my unprivate diary. ABOUT ME?? I am who I am?? haha !!I am childish... Can be quite shy too ^▵^ I think I can be a friendly person, so we can be a good friend. Nice to meet you♣ Hope you like my online diarys♥ Wish you enjoyed my blogger♣ Follow if you like me (>.<) Have a nice day, guys! Thank you for visit my blog and being my reader...

Status : I am just simple girl with smile in every Rain!♥I Love Rain, because there's always a Rainbow after every Rain.


Click here



WARNING.!!
I'm Sorry...


Right click aren't allowed here.
Please click CTRL+C to copy and CTRL+V to past.
Thanks a lot!❤
Tagboard
Rainbow after Rain


Like Rain Like Rainbow


Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: Me


Rain's friendship














I love clouds and pretty raindrops

My Favourite Site


Click Here => | VivaLapasatu | TUMBLR |
Menggalau (lagi)

Terkadang aku berfikir
Apakah aku terlalu ego pada perasaan ini?
Terobsesi untuk menjadi miliknya
Padahal hati ini begitu tersiksa karenanya
Aku terlalu berhayal untuk bisa berpaling darinya
Tapi sebenarnya hayalan itu bisa menjadi sebuah kenyataan
Aku bisa asalkan aku mau
Setidaknya kalimat itulah yang mampu membuat air mata selalu tegar
Tanpa setitikpun hanyut
Aku memang lelah mencoba untuk lupa dan selalu gagal
Tapi akan lebih melelahkan jika aku memilih untuk tetap bertahan
Entah harus bagaimana aku mencerna kalimat ini:
       “Kau melebihi seorang kekasih di mataku”
Itu kalimat terindah yang pernah ku dengar dari bibirnya
Tapi percuma bila cemburu masih sering membara
Terserah dia akan menjadi siapa
Aku tetap menginginkannya
Tuhan…
Perasaan ini begitu menyiksa
Aku harus melupakannya
Tapi semua terasa percuma bila Engkau tak mengizinkanku tuk menjauh
Selalu ada alasan untukku kembali mengingatnya


Label: , ,



Older Post | Newer Post