//DIANrain

السلام عليكم
Hey ! Good days to you!


السلام عليكم Welcome to my journal . You've stuck in my unprivate diary. ABOUT ME?? I am who I am?? haha !!I am childish... Can be quite shy too ^▵^ I think I can be a friendly person, so we can be a good friend. Nice to meet you♣ Hope you like my online diarys♥ Wish you enjoyed my blogger♣ Follow if you like me (>.<) Have a nice day, guys! Thank you for visit my blog and being my reader...

Status : I am just simple girl with smile in every Rain!♥I Love Rain, because there's always a Rainbow after every Rain.


Click here



WARNING.!!
I'm Sorry...


Right click aren't allowed here.
Please click CTRL+C to copy and CTRL+V to past.
Thanks a lot!❤
Tagboard
Rainbow after Rain


Like Rain Like Rainbow


Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: Me


Rain's friendship














I love clouds and pretty raindrops

My Favourite Site


Click Here => | VivaLapasatu | TUMBLR |
Nganggur
3 hari berlalu, kini tersisa 11 hari lagi kesempatan gue untuk menikmati waktu liburan. Ngga ke mana-mana. Just stay at home. Huft.... sedikit BT sih. Soalnya liburan kaya gini justru ngga ada planning mau pergi apa lagi ke luar kota. Paling sekedar maen ke rumah Besties. Pengennya sih minimal melancong ke kota Pahlawan deh sambil hunting foto. Lumayan kan dari pada diem di rumah ampe jamuran. Laba-laba aja pada rekreasi entah ke mana. Sawang di rumah pada sepi tak berpenghuni. Hebat kan? Masa gua kalah ama serangga menjijikkan itu? Haha patut diketahui. Gua takut ama laba-laba men! Bukan takut sih, mungkin lebih tepat dibilang jijik. Lanjut....
Pengen cerita aja. 3 hari ini gue jadi cewe pengangguran. Haha, maenan balon nih ama ade. Maklum MKKB-MasaKecilKurangBahagia. Buat sobat senasib seperjuangan yang liburan kaga ngapa-ngapain kaya gua, nih gua kasih sedikit hiburan. It's not a music or video but just my amazing picture haahaha





Label: , ,



Older Post | Newer Post